Hejsan Hoppsan

Oj vad tiden kan gå fort ibland. Jag har ju inte skrivit på hur länge som helst!!! skärpning...
Men till mitt försvar kan jag säga att det inte hänt så mycket i mitt liv, så det finns inte så mycket att skriva. Haft fullt upp med skolan.
Nästa vecka är det dags för praktik igen, ska bli rätt så skoj.
Imorgon ska jag jobba med projektarbetet är det tänkt, får se hur det går med det.

Måste bara tala om att idag har det varit hur underbart väder som helt! Solen har lyst hela dagen och det har varit över 5 grader. Jippi!! Fler sånna här dagar tack.

Var på bio ikväll med såg på Sweeney Todd, av tim burton. Väldigt bra film ( musikal). Bästa var väl att se Johnny Depp i en annan roll än sjörövare, inte för att jag har nått emot honom som sjörövare, men det var kul att se honom i en annan roll.
Var även på bio förra veckan och såg på Cloverfield, den var väl helt okej. Men då fanns det ingen information om att den var filmad med en handkamera så att det skakar rätt mycket. Men idag stod det en lapp vid kassan. Jag blev åksjuk av att kolla på den, hehe.

Nu ska jag snart gå och sova lite tror jag, måste ju orka plugga imorgon.
Ska försöka skriva lite oftare, om det nu är någon som läser det, hehe.

Kommentarer
Postat av: Mia

Klart det är någon som kollar!!!! Men det har varit lite tunnt med uppdatering......hehehe
Kram

2008-02-26 @ 13:42:10
URL: http://www.mittegetkrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0