Förkyld IGEN!!

Tjo allihopa!
Förra veckan hade jag ont i halsen och huvudet. Det gick över på två dagar.

Men nu har jag vaknat med halsont igen i tre dagar, och nu har det satt sig i huvudet också. Tror till och med att jag har lite feber....
Hur kan man lyckas bli förkyld två gånger på två veckor:S

Aja nu ska ta och sätta mig och kolla klart på en film jag hyrde igår.. Katterna håller mig sällskap, dom är dom bästa sjuksköterskerna i världen! Så gulliga.
Nalleman ligger på  min hals på morgonen när jag har som ondast, och Valentin kommer och lägger sig i mitt knä så fort jag har gått upp, och Tösen ligger jämte mig i sängen och bara spinner.

Ha det gött

Kommentarer
Postat av: Mia

JAG BLIR SÅ AVUNDSJUK!!!Ja inte på förkylningen utan på att alla sjuksköterskor bryr sig så. Du må tro att jag längtar efter dem nu, å så kommer de bara att dissa oss när vi kommer hem. Fast vi var o köpte lite leksaker till dem i dag, bus ungarna, prasselbollar bland annat.

Kram

2009-07-30 @ 03:21:02
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0