Hur respektlös kan man vara?

Svaret på den frågan är ganska enkel, som han jag just nu bor med....

Jag kör honom till jobbet varje dag eftersom att han har punktering på sin moppe, inte ett enda litet TACK har jag fått på morgonen, ännu mindre när jag hämtar honom.

Jag erbjuder honom att åka och handla mat som han kan ha med till lunch imorgon, han säger att han kan inte vill ha någon färdigrätt utan om han måste så kan han ta mackor. Och ärligttalat för min del kan han äta luft, jag är snäll och erbjuder och han vill inte ha.

Vi var på Harry Potter filmen ikväll, som jag har betalat, och han tyckte den skillde sig för mycket från boken, Så han tjurade ihop och var förbannad på mig. Inte där heller fick jag ett tack för att jag betalade hans biljett, och maten innan, och snacks under filmen.

Smäller igen min bildörr så att jag tror dörren ska komma ut på andra sidan, Självklart säger jag då åt honom att " måste du smälla så?"
Han svar: " Du är fan dum i huvudet, jag drar till en kompis och du kan glömma att jag kommer hem vid 10.00!"
Så då sa jag till honom att då blir det han som imorgon får komma på nått annat sätt att ta sig till jobbet för jag tänker inte gå upp halv sju och köra honom.

Så han gick in och tog sin nya dator och stack, jag vet inte vart han tog vägen, och just nu är jag så förbannad på honom att jag fullkomligt skiter i vart fan han tar vägen!

Japp det var väl allt jag hade att säga idag. Var tvungen att få ur mig lite aggressioner.

Ha det bra nu ska jag fortsätta med städningen, för ni kan ju inte tro att han lyfter ett finger här hemma.....

Kommentarer
Postat av: Mia

Hälsa honom att om han inte skärper sig och visar dig respekt så kan han glömma att han får någon mer månadpeng utan får finansiera sig själv när han åker till A-torp. Han har attitydproblem mot familjen när jag inte är närvarande, jag vet. Du får kolla med jobbet att han kommer i tid om morren när han inte varit hemma. Sedan tror jag bussarna börjar gå igen snart, du kan ju kolla på webben. Vad det gäller mat till jobbet så får han ta rester eller betala själv det han ska ha. Med tanke på att han typ har 7 kr kvar på kontot så får det bli rester helt enkelt.

Kram

M

2009-07-21 @ 23:50:25
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0