Inbrott!

Hej!
Vi har haft inbrott här hemma.
Jag jagade tjuven i 5 minuter.
Min bror bara stod och kollade på.



Ja nu var det ju inte så allvarligt som det låter.
Vi hade inbrott i mammas och pappas garderob igår kväll.
Här är brottsplatesen:


Och här är det stulna föremålet:


Och vem är då tjuven?
Jo den alltid lika påhittiga:

TÖSEN!

Min bror tyckte det var jätte kul när jag sprang och jagade henne genom huset i fem minuter, hehe.

Nu ska jag ner till arbetsförmedlingen eftersom att dom har sagt fel till mig när det gällde ifyllnad av en blanket som skulle till försäkringskassan. Så nu har jag fått hem lappen igen och måste ner och få ny underskrift.

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0