Skönt!

Precis kommit hem från gymmet. Denna gången var det jätte skönt att träna!
Helt slut nu i kroppen men pigg i hjärnan, vilket är rätt härligt.
jag ska helt klart fortsätta gå på gymmet ofta.
Idag var jag duktig och strechade så nu kanske jag slipper den mördande träningsvärken.

Tycker det är dags för lite bilder i bloggen igen, det var ju ett tag sen sista bilden.

Det blev en bild på mig när jag var på bal!

Ha det bra. Nu ska jag gå och hämta in posten och se om det kom något spännande.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jösses gumsan! Nu har ju du blivit 21 år - Grattis grattis! (även om det var några dagar sen). Hörde att du kommer att bosätta dig lite närmare oss. Vad spännande. Då kanske du kommer upp till Gävle och hälsar på oss nån dag.



Kram på dig! Anna

2009-06-06 @ 21:04:18
URL: http://vardagsfundror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0