Funderar...

Hej Allihopa!

Sitter och funderar på vad jag ska göra med denna fredagkvällen som kommer snart.

Jag kände mig förkyld igår och idag känner jag mig bara lite tjock i halsen så jag ska undvika festande ikväll iallafall.

Men jag vet vad jag vill göra ikväll men jag tänker inte göra det själv!
Nämligen åka in till stockholm och äta på Hard Rock Cafe!!!!!!!!
Men än så länge har jag inte fått tag på någon som vill åka med. Så det blir nog inget =(

I mitt förra inlägg skrev jag att jag hade klippt mig men jag glömde ju nämna att min mamma hade varit så snäll att hon hade varit där på sin lunch och betalat allt så det var bara för mig att sätta mig i stolen och bli klippt och färgad och sen gå hem. Tack mamma!!

Jag har ännu inte lagt upp en bild på mitt nya hår men jag lovar att det kommer så fort jag hittar en bra bild.

Ja nu ska jag nog återgå till min skoluppgift. Att läsa om stockholms 800åriga historia, sen ska jag ge mig på gamla stan, vasamuseet, och storkyrkan också för vi ska kunna guida där vecka 49. Sen ska jag läsa igenom ett bussmanus som är en bussguidning av stockholm...

Så jag har lite läsning, vilket innebär att en kväll som denna då jag inte kan festa och ingen som vill med till stockholm kan jag ju ägna åt att läsa detta.

Ha det bra nu ska jag återgå till papperna!!

// Sofi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0