Äntligen.

Nu kan jag lägga upp lite bilder från turkiet!!

Håll till godo:


Min goda sallad jag åt på arlanda.


Solnedgång över turkiet.


Första lunchen ute så blev vi bjudna på en drink efter maten. Gott!


En kvällsbild på berget och Alanyas borg.


Våran turkiska guide som tog med oss på utflykt.


En hund vi träffade på utflykten, han var bara 5 månader men stor som jag vet inte vad!


Några i min klass och jag gick ut en kväll, dom skulle röka vattenpipa, och jag skulle ha något att äta, eftersom att maten på hotellet vi bodde på var allt annat än god!


Team "apollo" och vårat kontor.
Från höger; bettan, micke, madde, marcus, jessica, jag, nicole, och moa
Bästa teamet ever!


Team "apollo" gör en redovisning.

Ett av alla dessa apelsinträd, de fanns överallt.


Jag på en busstur.


Våra lärare Niklas och Magnus. Två härliga snubbar.


En bild som visar hur vädret var i Alanya, det regnade varje dag utom en, och det åskade nästan varje kväll, och just denna dagen då jag tog denna bilden så åskade det och haglade!!

Men det var två underbara och utvecklande veckor!! Tack TEC och BÅSTAD!


Nu tänkte jag berätta lite om vad som hänt denna veckan...
Jag har ansökt om LIA plats på Apollo och Solresoer och Nazar. Spännande att se vart jag hamnar, helst vill jag hamna hos Apollo i Chania. Men vi får se, i början av mars vet jag vart jag hamnar.

I förrgår var det utgång som gällde, och snacka om att vi hade skoj!
Igår var det också utgång, fast jag drack inget igår, men det var skoj det också.

Idag har jag tagit det lugnt, åt bacon och ägg till frukost och nu ikväll har jag gjort pannbiff med lök. Supergott blev det!!!
Och under tiden jag har laddat upp alla bilder så har jag ätit så nu måste jag ta itu med disken och göra matlådor. Sen blir det film hos Jana!

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Kul att se dina bilder o kommentarer från "Sukiet"!



Jag håller tummarna för Chania, jag vet att du längtar dit och redan kan lite om platsen. Kissarna hälsar att matte varit elak idag o badat dem. Inte Tösen för hon behövde inte. Men de lovar att hålla alla tassar de kan för dig när det gäller LIAn

Kram

Mamma Mia

2010-02-14 @ 18:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0