Seeeeeegt internet!

Att säga att internet är segt är nästan en underdrift. Det går knappt att komma in på sidorna...

Jag tänkte nämligen kolla in lite nya bikinis inför lian, men det går inte att kolla på ellos.se för den hänger sig.
Det gick att gå in på bubbleroom.se och jag hittade några snygga där, men det tog sådan tid att jag gav upp...


Men sen gav jag mig in på ecco.se för att kolla in skor till LIAn, vi måste ha behagliga pumps med täckt tå och lite andra regler. När vi fick lite tips om skor av våran lärare så såg jag bara eccos logga framför mig. Bättre skor får jag leta efter, så nu när våren och sommarens skor börjar komma in så ska jag handla mig ett eller två par. En bra investering!

Har lyxat till mig kvällsmat idag med varmröktlax och potatis! så gott, har så att det räcker till en måltid till! Yes!!

Imorgon ska jag troligtvis iväg och simma vid åtta på morgonen, fast vi har självstudier så att vi inte ska vara i skolan förens på torsdag.
Skulle nämligen åka och simma idag, och eftersom att vi slutade tidigare så gav jag mig iväg vid klockan ett då det skulle vara motionsim. MEN.....
Men när jag kommer till simhallen i hopp om att få lite avkopplande simning, så möts jag av ett öronbedövande ljud......

Det är sportlov här i Norrtälje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alla barnen var där och lekte, och motionstiden var inställd.....
Hmmm, blev inte jätte glad, hade sett fram emot simningen.
Hon som jobbade där sa att det fanns ju en bana som var till för motionssim, men jag tackade nej till att gå in iallafall. Det var ju ett öronbedövande ljud där inne.

Men imorgon blir det simning, och DÅ är det motionssimningstid!! Förra gången jag och Emma var där på morgonen så hade de tänt värmeljus längs med bassängen, och spelade lugn härlig musik. Det var ett väldigt bra sätt att börja dagen på.

Men nu ska jag bänka mig i soffan och invänta CSI...


Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Kan bara rekommendera Ecco. Jag sponsrar dig med ett par skor om jag bara slipper vara med när du ska prova dem :)

Lycka till med letandet att binkini. Men det är bättre att prova ut dem. Stadium o Intersport här har många snygga har jag sett. Kolla i Sthlm nästa gång du är där.

Kram M & P

2010-03-02 @ 16:33:42
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/
Postat av: mikaela

Hej Sofi!!

Här är min blogg=) SNART ÅKER VI!!!!!!!

Ses i morgon!

Kram Mikaela

2010-03-03 @ 14:23:56
URL: http://mikaelasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0