ojoj

Nu måste jag ta tag i bloggen igen tänkte jag! Bra va?

Har ju inte uppdaterat sen jag kom hem från mexico och det är ju två månader sen! Fy på mig.

Men de senaste två veckorna har jag jobbat som en dåre. Men idag är de onsdag och än så länge har jag inte jobbat denna veckan eller har nått jobb inbokat. Har sökt en massa jobb istället för jag vill inte jobba på timmar längre, det är jobbigt att inte veta när man ska jobba nästa gång och hur mycket man ska få i lön.
Så vi får se, har sökt jobb där jag jobbade på timmar innan i fyra månder, hopppas verkligen att jag får de jobbet! Vill vill vill!!!!

Men nu över till nått annat kul!!
I helgen var det karl-oskar dagarna i växjö, och tanken va att min kompis från helsingborg skulle komma men sen ställdes de in i sista stund, så jag hängde med några kompis jag hittade på stan på fredagen och sen på kvällen får jag sms från min kompis som säger att hon kommer!!!!!! Blev så glad!!!!!!!!

Så på lördag dök Emma upp med tåget, och vilken galet kul kväll vi hade!!
Lite bilder från kvällen:

Nähä det vill inte fungera att lägga upp några bilder nu, så det får jag återkomma med när de funkar, lovar!


Nu ska jag ta tag i städningen här hemma och sen åka och gosa katter! ska nog sova där inatt så det blir kattgos hela natten! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0