Dag 1!

Okej, nu har halva första dagen gått, hittills har det gått bra faktiskt, är inte så hungrig som förra gången jag är drack sånt här pulver.

Har redan druckigt en liter vatten, och det går faktiskt bra, när det känns lite motigt så tänker jag att i maj månad då måste jag dricka vatten för annars går det galet.  Det motiverar väldigt mycket!

Har delat upp en påse på två tillfällen, så frukosten äts vid frukost och förmiddagsfika, sen lunchpåsen blir till lunch och till eftermiddagsfikat. Detta funkar väldigt bra!!

Har lunch nu, skakade till mig lunchen innan det var dags att gå på lunch, så jag kunde passa på att gå ut och gå på lunchen, var ute i 20min, mer klarade inte mina lungor av att gå i detta iskalla vädret. Men det var 20min mer än vad det varit tidigare.   
Det blåste iskallt också!! Riktigt isande vindar.

Men nu ska jag läsa lite i min bok innan lunchen är över och sen efter jobbet blir det träning på xtravaganza tillsammans med mamma.

Detta får räcka som update för dagen, tror inte att det kommer förändras så mkt ikväll.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Smart av dig att dela upp påsarna, med tanke på din mage. Kan nog gå bättre då ska du se!

Kram

2011-02-14 @ 12:59:14
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0