Dag 8

Okej nu tog det visst tid innan jag skrev nått igen, fy på mig.

Men till mitt försvar kan jag säga att jag har fått mer energi av att gå på helfart ( pulvershakarna) så jag har sysselsatt mig med träning och promenader.

Men det går så oerhört bra just nu med shakarna. Så jag köpte mig en vecka till i fredags. Sen idag när jag var och tränade så frågade jag hur många påsar jag behövde för att göra en så kallad upptrappning till att äta vanlig mat, fick då reda på att det behövdes en hel veckas påsar. vilket gjorde att de jag köpte skulle gå raka vägen till upptrappningen, de ville jag ju inte :(

Men idag så är min mamma så snäll, vilket hon är väldigt ofta, så hon köper mig en vecka till :):)

Vet inte hur mycket jag har gått ner men åtta cm har försvunnit från midjan iallafall.

Nu ska jag göra mig iordning för att åka och vara barnvakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0