Imorgon! =)

Okej efter mitt förra inlägg som inte var så kul så tänkte jag avsluta dagen med något trevligare.

Det är så att jag väldigt länge har velat ha en egen katt och en av rasen devon rex. Och den absoluta drömfärgen har varit en röd liten devon. Men vad jag har förstått så är de rätt så sällsynta.

Men idag när jag hade skrivit det förra inlägget så gick jag in på blocket och kollade på annonser ang devon rex.
Och mycket riktigt så hittade jag en annons från Linköping. Och tro det eller ej men de är så att det fanns fyra kattungar på bilden och jag ringde direkt för de fanns två hanar som va röda, eller en va röd och den andra rödtigrerad. Och den rödtigrerade va fortfarande till salu!!!!

Så imorgon ska jag och mamma till Linköping och träffa uppfödaren och tinga katten, så jag kan hämta honom lite senare nästa vecka! Alla kattungarna är nämligen redan leveransklara så de behövs ingen lång väntan! =)

Är mycket gladare nu kan jag tala om!!!!

Ikväll ringde jag mamma så hon har varit här och hjälpt mig kattsäkra lägenheten så den lille kan komma hem när som helst.

Men nu väntar ett bad och sen sängen tror jag för de kommer bli en lång dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0