Sovstilar

Jag har fått ett nytt nöje, att kolla på Sixten när han sover, han har så sköna sovstilar.
Familjen sitter och skrattar åt honom när han sover ibland för han ser så rolig ut.

Här kommer två exempel:

Helt plötsligt var huvudet borta!


Fast sen tror jag han tyckte de blev lite varmt i korgen så han ålade i sömnen sakta ur den. Såg jätte kul ut! Att ta sig så här långt tog väl 15 minuter ungefär ;)


Medans Sixten sov så gjorde mamma en omelett, den blev jätte god!!
Titta så fin den är!

Detta var lunchen igår, omelett med gul paprika och bacontärningar! Väldigt god!

Nu har jag dammsugit och torkat golven här i stugan till 4 katters stora fasa, eller en tog de rätt lugnt, nalleman ( kallas numera Sid sengångaren) Det är inte jätte mycket som bekommer honom.

Nu ska jag och mamma in till stan och handla lite och kolla i en jätte mysig affär som finns  här i mönsterås,men jag kommer inte ihåg vad den heter. Pappa får stanna här och vakta kycklinggrytan mamma har gjort, så inga katter får för sig att smaka. Fast han ville endå inte med in och kolla i affärer.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0