Jobb och lägenhet, sökandet fortsätter...

När jag åkte hem från kreta sa en kompis till mig att det fanns massor med lägenheter lediga, ettor mitt i stan! Detta låter ju jätte bra och jag loggar in och ska ställa mig i kö på dessa, då står det på skrämen att jag är för ung för att söka. Det visade sig att det var trygghetsboende....

Men nu 2 veckor senare ligger de ute igen, denna gången som vanliga bostäder, antar att det inte gick så bra med att få ut de förra gången. Så nu står jag i kö på två st ettor mitt inne i stan, samt en trea på ett lite mindre attraktivt område.... Håller alla tummarna för att jag får någon av dem!!!!!!

Imorgon ska jag på arbetsintervju, är lite nervös inför det, men det kommer nog att gå bra!

Mamma är på semester helt själv så det är bara jag och min far hemma nu, och inte att glömma, alla katterna.

Ne nu ska jag gå och se vad jag kan hitta i garderoben som funkar inför imorgon, och sen gå och lägga mig, ska ju upp tidigt imorgon.

Snälla ni som läser detta, vill ni hålla tummarna för att jag får en av de lägenheterna jag sökt???

Byebye!

Kommentarer
Postat av: MammamMia

Ujujuj vad det hander saker hemma. Vad roligt att de slapp-te lagenheterna, det var det jag trodde eftersom kommunen letar med ljus o lykta efter studentbostader. Vad finns det mest; studenter eller aldringar som vill bo sjalva?

Ser fram emot att hora hur det gick pa jobbintervjun. Pussa alla kissar o pappa med. Kramar fran 32 grader men tack o lov vind!

/mamma

2010-06-01 @ 14:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0