Nu kör vi!!!

Okej, nu har jag glömt bort bloggen igen, aja inte så många som läser ändå så det är lugnt. Om inte så får vi höra av er när det går för långt mellan inläggen.

Idag började jag på helfart igen, så nu blir det pulvershakes igen.
Ska hålla på i 26 dagar med denna inräknad. Har minst 4.3kg att gå ner fram tills den 1maj. Men helst ännu mer.

Det är nämligen så att jag ska iväg på ett litet äventyr den 1 maj. Då ska jag ta tåget till Kastrup, checka in på Hilton hotellet som ligger i anslutning till treminal 3. Sen sova lite där är tanken, sen på morgonen vid 6 ska jag ta mig till terminal 2 där jag ska checka in mitt bagage, och sen gå tillbaka till hotellet och äta frukost i lugn och ro innan jag måste igenom säkerhetskontrollen.
Så vart ska jag då? Tror flesta av få  läsare vet, men jag ska till Mexico!!

Ska vara där hela månden, och bara sola och bada och ha det skönt, längtar, det är bara typ 35 dagar kvar. och 26 av dem går jag ju på helfart, men jag måste börja äta typ en vecka innan jag åker så magen kommer igång igen.

Den tredje dagen på helfart är ju den jobbigaste, och den dagen är på tisdag, då är jag naturligtvis ledig från jobbet, vilket va lite jobbigt att inse. Men jag bokade in en liten grej, som jag bara få göra två ggr om året.

Jag ska nämligen ut och rida islandshäst! Can't wait.
Det passar ju jätte bra att göra det, eftersom att i vanliga fall kan jag inte ens tänka på mat i samband med ridningen så det kommer ju gå jätte lätt.
Ska ta lite kort och läggga upp i bloggen sen.

Men nu måste jag ta på mig lite träningskläder, ska ut och gå en promenad.
Skriver på tisdag om  jag inte har nått kul att skriva imorgon.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0