10/1 Detta var svårt

Så nu har jag skaffat mig en egen blogg. Det var rätt enkelt, det som var svårt var ju att komma på ett bra namn. Men med mammas hjälp kom vi på ett perfekt namn! Love Siesta! För det är ju precis vad jag gör.
Det finns inget bättre när man är på semester och har legat ute i solen hela dagen och sen kunna gå och lägga sig och sova en timme eller två, hehe.

Frågan är hur många som kommer att hitta till denna bloggen. Men någon måste väl göra det.

Idag fick jag ett glatt besked i skolan jag slipper ha prov på måndag. Sånna nyheter är ju aldrig fel så där på eftermiddagen när man är lagom trött och vet att man måste plugga hela eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till bloggen gumman!

Du kommer nog på vad du ska skriva. Annars får du gå in på Magnus Ugglas blogg, den är inspirationsrik så det räcker för hela blogg-sverige!

2008-01-11 @ 08:14:42
Postat av: Mia

Å du du får lägga upp mig bland dina länkar hörrö!

2008-01-11 @ 08:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0