Ojoj vilken helg, prov om någon timme!!!

Jaha då har denna helgen bara försvunnit. Jag har i stort sätt inte gjort så mycket mer än att plugga och plugga och gissa vad: pluggat!

Har ett jätte stort historia prov nu vid klockan 16. Klarar jag inte detta provet så får jag IG i kursen, inget omprov eller nått. Så det känns väldigt jobbigt, det som är ännu mer jobbigt än att lära sig allt till provet är att jag måste vänta i ett par dagar för att få reda på om jag klarar det eller inte! Det tycker inte jag är snällt, jag vill ju veta direkt om jag klarar det eller inte, hehe.

Igår hade mamma tupperware party, var väldigt trevligt att träffa alla.

Tänkte jag kunde lägga in en bild från min älskade paradis Gran Canaria.
image2
Den här mysiga utsikten hade vi från våran balkong när vi var där över julen -07.



Ska förresten göra en väldigt rolig uppgift i skolan ska skriva en typ reseinformation om valfritt resmål. Mitt resmål behövde jag inte fundera på i mer än ½ sekund. Visste direkt vad jag ska om för resmål. Hur många kan gissa rätt? Jaha det kommer nog bli en riktigt kul uppgift.

Nu är det bäst att jag återgår till att stoppa näsan i historia boken igen så att lite mer fastnar. Det är "bara" ca 75 sidor jag ska lära mig.

Ha det bra återkommer när jag vet om jag kalarade kursen eller inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0