Helgen som varit!

Ja denna helgen har varit spännande, eller inte egentligen. Har inte gjort så mycket. Var ute på krogen igår med en kompis vilket var väldigt skoj.
Men när jag kom hem såg jag att någon av katterna varit inne i mammas och pappas garderob och vält ner deras klocka, och när jag lyfte upp den ramlade det ut små små glasbitar.
Vilket resulterade i att jag, klockan 02.30, fick plocka fram dammsugaren och dammsuga golvet i sovrummet.hrmm

Idag har jag inte gjort så mycket. Har plockat lite här hemma, och äntligen fört över bilderna från mobilen till datorn! Så här kommer lite biler:


En bild jag tog på tösen när hon hade varit här i ett par dagar.



När hon var ny kasterad så hade hon en tratt på sig ett tag men det hindrade henne inte från att krypa in i klätterträdet där vi har alla kattleksaker. Där hade hon det trångt och mysigt.



Måste bara visa mina underbara skor jag fick i födelsedagspresent av en kompis! Tack T! Älskar dom!


En liten söt Nalleman men rosett på sig!


Tösens coola avslappnande sov stil ute i kattgården.



Sötisarna låg och gosade här om dagen på köksbänken. Observera hur Tösen håller om nalleman! Gulligt.


Strax efter kom Valentin och tog Tösens plats och då passade Nalleman på att tvätta honom lite.


Ja det var väl allt jag hade att erbjuda i bildväg idag. Ska försöka ta lite mer bilder under dagarna och lägga upp. Beklagar att vissa bilder är lite suddiga och inte så bra kvalite men de är tagna med mobilen.


Ha det bra allihopa!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi vad söta de är våra katter. Jag säknar dem i emellanåt, får nog se till att hitta nån att gosa med någon gång....



Kram mamma

2009-07-13 @ 03:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0