En oväntad kväll

Igår skulle jag bara vara hemma och ta det lugnt, men så kom jag på att jag har fått csnpengarna och kände verkligen för att gå ut och äta för en gångs skull.
Fick med mig Emma, så vi gick till "på G" och åt den godaste grekiska hamburgaren jag någonsin ätit.

Efter det skulle vi hem och kollla på film. Men så mötte vi ett gäng killar utanför lägenheterna som skulle ut och festa så vi hängde med dom ett tag och sen tog vi taxi ner till teatern ( ett uteställe), och blev bjudna på drinkar och dansade.

Så från att vara en lugn hemma kväll så blev det utgång och väldigt trevligt.

Idag har Emma och jag varit nere på stan en sväng. Köpte en bok som jag ville läsa och ett par nya leggins.

Det bästa köpet idag har varit stenar till naglarna. Kostade bara 69kr! Jag har kollat på liknande stenar och dom kostar nästan 200kr! Så där kom jag undan billigt.

Så nu har jag ätit kvällsmat, det blev räkor och macka, riktigt lyxigt!
Och sen fixade jag naglarna, så här blev det:

Det blev gröna stenar denna gången. Blev rätt nöjd med reslutatet.

Nu ska jag kolla på nån skräckfilm jag har köpte sist jag var hemma.

Måste bara säga tack till Emma som såg till att det blev en väldigt trevlig kväll igår och idag med!

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv! =)

2009-09-26 @ 21:39:15
Postat av: Anonym

MMm vad gått. var längesedan vi hade räkkväll nu du.. saknar dig.. men kul o höra att du har de bra.. kramar(L)

2009-09-26 @ 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0