Hem!

Jag ska åka hem i helgen!! Jippi, tack för att jag fick komma hem!

Åker här ifrån Norrtälje klockan 06.00 imorgon så att jag är på centralstatioen i stockholm vid halv åtta eller nått sånt. Tåget går vid 8.21, och jag är hemma runt halv tolv. Sen flyger jag hem tillbaka hit på söndag vid halv sex.

Vad har annars hänt då? Jo nu är det studentliv på hög nivå för det var fest igår på en onsdag! Kul hade vi, men det var sista festen jag drack cider på, för det var hemskt vad seg jag blir dagen efter av det.

Imorgon får jag gosa katterna igen!! Saknar dom.
Och så ska jag umgås med T också, kanske fira henne lite i förskott, eftersom att jag inte har möjlighet att komma hem på hennes födelsedag.

Ja det var väl allt jag hade att berätta just nu, ska ta och packa ner lite kläder så att jag har det gjort.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0