Massor av bilder!!

Okej nu är har jag precis fört över bilderna från min kamera till dator. Det har tagit tid så jag har bilder från långt tillbaka, sedan maj tror jag.

Men här kommer det.

Först ut är bilder från min och Ts resa till göteborg i maj.

Den obligatoriska frukost bilden.

Äggvärmaren, så söt.


Stora grodan på universeum.



En söt liten apa på universeum som kom och hälsade på oss.

Mina älskade små grodor, tyvärr var glaset immig och det var inte lätt att ta ett bra kort.

Jag och T i väntan på grodan  båten. Fint vädet hade vi men det blåste nått fruktansvärt.





Idag har jag stor städat så nu när jag var klar passade jag på att ta lite kort på lägenheten. Håll till godo!

Toaletten, handfatet är till höger, beklagar att bilden är på fel håll men jag glömde vända den.

Lägenheten sett från ytterdörren, toan är till vänster.

Min säng och min soffa.

Tv hörnan och bokhyllan.

Köksdelen.



Var i Stockholm och handlade lite i lördags. Hittade denna fina filten på hemtex och det var bara ett måste att köpa den, för den matchar mina gardiner.

Nästa inköp var en sjal för 29 kr! som hittat...

Den ljusstaken som står i mitten köpte jag eftersom att den andra föll i golvet. Så nu har jag två mörkgröna och en ljusgrön.


Ja det var allt jag hinner med just nu för nu ska jag till en klasskompis som fyller år och äta marängswich eller ur det nu stavas:P hehe men ni fattar nog var jag menar.

Ha det bra!
Kramar!


Kommentarer
Postat av: Mia

Söta små grodor! Å filten var fin, passar fint ju! Blå huset var sig likt, i alla fall frukosten.

Kram

M

2009-09-14 @ 19:25:18
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0