Nu är det kanske dags för ett nytt inlägg...

Ja nu får jag allt ta mig i kragen och skriva ett inlägg.

Anledningen till att jag inte skrivit nått på länge är att förra veckan hade vi IT i skolan och då satt jag framför datorn hela dagen och orkade inte se den mer på resten av dagen.
Och denna veckan har varit så intensiv att jag knappt haft koll på vilken dag det var. Vi har läst turismens historia, normalt sett läser man den kursen på 5 veckor på universitetet, men vi skulle läsa den på 3 dagar!!
Så det är gått undan. Läraren kallas turboåsa och det förstår jag nu varför.

Men nu ikväll har jag det lugnt så nu passar jag på att göra ett inlägg.

Det har varit fint väder i två dagar nu, vilket har varit väldigt skönt.

Idag när jag vaknade ville jag inte stiga upp, ville bara somna om och hoppas dagen skulle försvinna. Kände mig helt ur funktion, mådde väldigt nere och sånt.
Men jag la mig en timme och nu känner jag mig lite piggare.
Tänkte göra mig på bättre humör med att baka en sockerkaka. Så ikväll blir det sockerkaka och film för min del om det inte dyker upp nått annat.
Sen åker jag kanske in till sthlm imorgon eller nått. Bara gå runt där lite istället för att vara hemma i Norrtälje.

Vill ni veta något onödigt.
Jag har köpt vatten på flaska, vattet i kranen här smakar jätte äckligt. Jag mår illa av att dricka det för att inte tala om jag luktar på disken när den är nydiskad, det får det att vänta sig i magen.
Så jag köpte 6 flaskor på 1,5L för 50kr!! Helt klart värt pengarna!!!

Nu ska jag kolla om sockerkakan är klar.
Jag lovar att nästa inlägg ska bli en massa bilder så ni får se hur jag har det.

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Jag vill oxå till Sthlm!!!! Men det tar vi när och om vi kommer upp till dig i höst. Oktober ser lite tjokad ut för S & H kommer från Fbg o så har jag två utställningar. Men november ser väl ledigt ut än så länge, då har väl kanske golfen lugnat ner sig också. Imorgonfm kommer Sanna på äppelkaka, det blir roligt. Kanske kan vi sitta ute.....

Kramizar

2009-09-11 @ 09:30:24
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/
Postat av: Mamma Mia

förresten hoppas sockerkakan är god!

2009-09-11 @ 09:31:38
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0