Vad har hänt?

Igår var jag och ett gäng klasskompisar på bio i sthlm. Vi såg flickan som lekte med elden, den var väldigt bra!
Filmen började vid 21.30 och var slut runt halv tolv. Sen var det ju det där med bussarna på natten, vi kom inte hem till Norrtälje till lägenheten förens vid halv tre på natten. Men skoj hade vi så det var lugnt.

Idag har vi varit lediga, så idag har jag sovit ut och sen städat lite och nu har jag precis målat naglarna.
Ska nog fixa lite mat med snart.

Ikväll är det nått möte från studentbostadsföreningen som jag hade tänkt att gå på.

Idag när jag loggade in på msn så säger mamma om jag märkt nått om bankrånet. Jag fattade inget alls förens jag gick in och läste på aftonbladet. Och mitt var på frågan om jag märkte nått är: Nej jag sov som en stock!

Ja det var väl allt för denna gången.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0