okej då jag måste erkänna,

jag är liiiiiiiite nervös inför resan, men det har nog mest att göra med att jag inte börjat packa ännu. Inte för att det är bråttom eller så, men det känns alltid bra när jag börjar packa!


Men nu börjar det kännas att det inte är så himla långt kvar tills jag åker, om bara vulkanen på island inte ställer till mer problem...

Men nu till lite gladare nyheter, jag är äntligen hemma i växjö och umgås med vänner, famlij och katter! SÅ mysigt!
Imorgon ska jag och mamma ner till stan och ha en mor och dotter dag!


Nu ska jag återgå till att göra mamma glad, håller nämligen på att städa huset, har bara golven kvar nu.


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Vi hade det så mysigt på stan! Tänk vad vi fick handlat o fixat! Attans bara att jag inte hittade några skor!

2010-04-19 @ 08:24:32
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0