Nu tog det så där lång tid igen!

Nu har det som rubriken lyder gått en lååååång tid sen förra inlägget IGEN!
Denna gången har jag inget att skylla på mer än att jag inte kommit på vad jag ska skriva.

Men nu tänkte jag ge en liten uppdatering om mitt liv iallafall.

Jag har nu jullov och är hemma i växjö igen, men åker till sthlm med mamma på tordag. Vi ska upp och shoppa och umgås bara vi två i 2 dagar, vilket ska bli mysigt.

På lördag åker jag och hela klassen till Turkiet där vi ska leka att vi driver en destination. SPÄNNANDE är allt jag har att säga om det.

Jul och nyår har varit lugna för min del. Passade även på att bli dunderförkyld under mellandagarna, så nu dras jag bara hostan, men det kommer jag göra ett tag till så det är bara att vänja sig.

Var ute på Oleo i lördags med Emelie, satans va skoj vi hade!!! Dancing all night long!!
Fick även ett fint linne av Emelie! Tack så mycket!!

Här hemma flyter livet på som vanligt, fast jag inte varit hemma på ett tag. Katterna mår kanon, och busar för fullt.

Ska bli skönt att åka till turkiet och slippa detta kalla snöiga Sverige, även om det kanske bara regnar där så är det iallafall bättre än minusgrader och snö!

Bjuder på en söt bild som jag tog förra året då jag var ute med nalleman och gick.
 Tasstass.

Nu har jag skickat in alla uppgifter som jag gjort på lovet så nu är det klart, dags att sova lite nu istället kanske.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0