Sökandet fortgår....

Idag ska jag starta min brevidgång för en timanställning, som innebär att jag blir inringd vid behov mestadels kvällar och helger. Vilket är helt okej men mig, men jag söker fortfarande jobb som gäller dagtid, eller iallafall fastanställning så jag vet att det kommer en lön varje månad.

Jag har fått 5 arbjudande om lägenheter, men jag har plats 4-6 på dessa, men jag hoppas med hela mitt hjärta att det är många som tackar nej så att jag kan få en lägenhet snart, vill ha ett egetboende. Även om det är skönt att vara hemma hos mamma och pappa och katterna så tar det på psyket efter att ha bott själv sen i augusti och bara haft mig själv att ta hänsyn till, till att komma hem och ha två andra vuxna människor och tre katter att ta hänsyn till. Visst det funkar men det tär på en i längden.

Men men nu måste jag lägga på ett kol, Tanvi kommer och hämtar mig om en timme och då ska jag ha duschat, tagit bort nagellacket, gjort en macka till ikväll och packa ner papper och penna... Jösses listan kan bli längre om jag inte slutar nu.....


Hej hopp, vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0