Yes, i'm back on track!! Finally!

Hejsan!
Precis kommit hem från bion.Såg på sex ande teh city 2 med T. Väldigt bra film!
En riktigt må bra film.

Filmen gjorde mig glad och den byggde på känslan av att det kommer att ordna sig.

Så imorgon är första dagen på mitt nya liv.
Ska köra mamma till jobbet och sen ska jag, hur töntigt det än låter, gå ut och gå en timme med stavar. Jädrigt bra träning. Ska försöka göra det varje morgon/förmiddag. Ska till och med ta med stavarna till sommarstugan över midsommar så att jag kan komma in i det ordentligt.

Sen blir det att ringa lite samtal och sen ska jag fixa inne på mitt gamla rum, ska rensa ur garderoberna och sen plocak iordning så att min bror och hans flickvän kan husera där en natt. Måste bara tillägga att hans nya tjej är väldigt trevligt!! Ser fram emot att träffa henne igen.
Sen ska jag äta något lätt till lunch, sen blir det att träna lite Wei Fit.
Det är första halvan på den första dagen av mitt nya liv.

Kan inte förklara, men efter att ha varit deppig ett tag, så har livsgnistan och energin kommit tillbaka. Känner att nu mår jag bra, och allt ska ordna upp sig på ett sätt eller annat!!!
Yes, i'm back on track!!!! Den känslan jag har just nu var VÄLDIGT länge sedan jag hade sist! Gu va skönt!

Men dagen kommer att börja tidigt så nu måste jag sova lite, har ju lite inplanerat imorgon.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0