Kul lördag, skön söndag.

Igår var det lite fest, jag nicole och sara drog iväg till ett annat hus och festade med folk i RL3. Vi hade väldigt trevligt.
Men innan vi började festligheterna såg vi på melodifestivalen, och blev arga när Anna vann.
Men strax innan tolv begav vi oss till mobergs och dansade som aldrig förr.

Jag gick hem ganska tidigt eftersom att jag har ont i en tand, så när jag kom hem vid ett satte jag mig och gjort lite skolarbete, men det är långt ifrån färdigt..

Idag när jag vaknade lyfte jag bara upp datorn i knät och började skriva om Norrbotten. Ett litet arbete som ska vara en del i ett grupparbete som vi ska skriva ihop imorgon.

Men nu ska vi få se vad som gör denna söndagen så skön: Bjuder på denna!!!

Jag ser för jävlig ut i en ansiktsmask! Men skön är den, det är peeling och sen ska den sitta och torka i ansiktet, så nu är det stelt kan jag säga...

Ska surfa runt lite till innan det är dags att tvätta bort denna och återgå till pluggandet.

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0