Goa människor och fint väder så är det att vara reseledare

Ja som sagt umgås jag med trevliga människor hela dagarna och har fint väder.

Skulle lägga upp lite bilder just nu men det tar sån tid eftersom att jag är inne på fel internet.

Men jag tänkte ge en kort resume på vad jag har gjort sedan jag kom ner hit den 24april. Jag har observerat en massa saker som utflykter och hotellservice. Gillar detta jobbet!


Nu är det dags att börja jobba på allvar.

Men imorgon börjar jag klockan 13.00 så ikväll ska jag ut en sväng inne i chania! Var inne en stund igår och träffade Rob och hans kompisar och tänkte åka in dit ikväll och festa med dem lite.

Men nu ska jag gå och äta lite kvällsmat eller nått.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0