Gillar min granne!

Jag har en så trevlig granne som bor under mig. Idag när jag skulle till tvättstugan så knackar hon på fönstret och springer ut på altanen och hälsar på mig och sen stod vi och pratade i 10min! Hon är alltid så glad och trevlig.

Så nu har hon och jag gjort upp en plan, jag ska hjälpa henne att prata bättre svenska, och hon ska lärara mig spanska! Vilken bra kombination.

Nu ska jag komponera ihop en annons, ska försöka hitta en inneboende. Är så ensamt att bo själv i en stor trea. Någon som är intresserad att flytta in hos mig så hör av er så slipper jag skriva en annons, är inte så bra på det. Hehe..

Men nu ser jag att jag måste ner till tvättstugan igen, så inte min tvätt blir inlåst.

Bjuder på en bild från datorn.

En härlig dag i Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0