Fullt ös medvetslös ;)

Vilken dag! Klockan ringde vid sju, skulle upp och ta en halv shake, men orkade inte riktigt det, så jag låg kvar, men tro ni inte att jag va klarvaken bara för det.
Låg kvar till nästan tio innan jag gav upp försöket att somna om.

Väl uppe, insåg jag att det var skit väder ute! Men som om de skulle hindra mig från att gå min promenad, nähä!!

Så jag kontaktade min kära mor och såg till att hon visst ville gå runt sjön med mig. Så vi möttes upp vid sjön och spatserade runt den på 51min. Var lite kallt i vinden men annars var de jätte skönt.

Sen väl hemma igen, stod städning på schemat, började med att plocka undan lite, och sen damma. Då upptäckte jag dem!!!
Lådorna från Moster Ingrid, sex st bananlådor fulla med porslin.
Så då satte jag igång att packa upp dem, diska allt, och sätta upp i skåpet ( fick möblera om bland plastbunkarna, så nu står de i ett annat skåp)
Sen kom jag på att det vore kul att möblera om i sovrummet också.
Så då satte jag igång med det! Men jag fick be om hjälp av min inneboende för att flytta sängen och byrån.
Men nu är det jätte fint där inne!!

Sen dammsög jag och torkade golvet.
Tog mig ett bad, men ett kort sådant, orkade inte ligga still :P

För att sumera dagen: Har haft otroligt mkt energi att göra av mig! Känner att jag har mer energi att göra av med, men den får jag spara tills imorgon då jag ska träna.

Nu är det dags att ta sista shaken för idag, och släcka alla ljus jag tänkt, och sen krypa ner i den renbäddade sängen, som nu står på ett helt annat ställe än idag på morgonen.

Ha de!!
/S

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Vad du är flitig! Å duktig! Kommer nog snart o hälsar på dig och ser hur fint du fått det.

Kram

2011-04-05 @ 09:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0