Helg!

Okej då var denna jobbveckan över, och nu är det helg. Vilket är skönt, men jag har ingen aning om vad jag ska göra i helgen, då väl se vad som händer.

Nu är det bara 1.3kg kvar till mitt mål innan resan iallafall! Hahah, men det ska ner under de målet också.

Idag står en långpromenad med Madde på schemat, ska bli skönt, vi har inte gått nån promenad på hela veckan, saknat de. Men idag blir det av, även om vädret inte är så inbjudande till det.

Dagens komihåg: DRICKA VATTEN!!
Det går alltid sämre med att dricka vatten på helgerna, det går mkt lättare på jobbet. Men jag ska iallafall få i mig lite mer än två liter idag innan det blir kväll så det är väl bäst att gå och fylla på vattenflaskan nu.

Nä om jag skulle ta och göra mig iordning för promenaden, och ta och dricka lite vatten....

Får se med spänning på vad dagen har att erbjuda. =)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0