Lite smått panik =)

Fast panik på ett bra sätt.

Det är nämligen så att jag åker till Mexiko imorgon!!!!

Från och med i onsdags insåg jag att allt som haft haft med resan som fårr stämpeln; " de gör/fixar jag senare" de skulle egentligen varit gjort i förrgår eller tidigare....

Men min mamma var så snäll så snäll, vilket hon alltid är, så hon kom hem till mig i torsdags kväll och hjälpte mig packa resväskan, bara de sista små grejerna som fattas nu, ni vet allt de man använder dagligen.
Ska försöka börja packa handbagaget lite också.

Men först står städningen på schemat, har toa/badrum och sen dammsugning och golvtorkning kvar, sen är det städat och fint för de två som flytta in hos mig medans jag är iväg.

Att-göra-lista för dagen:
* städa klart
* gå till madde och äta lunch! =)
* packa handbagaget
* göra rent bubbis bur
* duscha
*åka hem till tanvi och snacka lite skit och säga hejdå
*hem till mamma och pappa för god middag
* hem och sova.

Sen imorgon åker jag till Kastrup, och på måndag flyger jag!! =)

Kan inte fatta att denna dagen verkligen kommit, kändes som evigheter sen jag bokade biljetten, vilket de egentligen var, det var ju faktiskt typ lite grygt 2 månader sen.

Blir inga bilder i detta inlägget, har inte tid att fixa det, men imorgon när jag kommer till hotellet på kastrup ska jag försöka uppdatera med lite bilder. Bra va?


Ha de så skriver jag imorgon igen.

Nu blir de på med städrocken,( om jag bara hade nån) =)

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Bara för att mamma är en fena på att packa snålt!!! Inte undra på att väskan slutade på 12 kg!

Kram :)

2011-05-06 @ 08:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0