Dagen

Börjde med att köra bror till jobbet sen åkte jag hem och sov en stund till. Sen åkte jag förbi min förra arbetsplats och pratade lite. Väldigt trevligt!

Sen åkte jag och en kompis på en liten shoppingrunda, på ÖB och rusta.
Och sen åt vi lunch.

När vi va så där äckligt mätta efter maten kom jag på den smarta idén att vi kunde åka ut till teleborg och gå ut i skogen där med hennes hund. Sagt och gjort, vi tog oss ut i skogen, och var ute i en timme och hade de skoj med kott-kastning och en och annan obligatorisk pinne, hunden va jätte glad om än lite varm.
För idag har faktiskt solen lyst, så skönt, då måste jag ju passa på att vara ute, men det var inte tillräckligt varmt för att kunna sola tyvärr.

Sen var det dags att hämta bror på jobbet, och sen fixa lite kvällsmat.

Och nu är de kväll och klockan är nästan nio. Så nu vet ni allt jag gjort idag, en otroligt "spännande" dag. Men den va väldigt trevlig!!

Bjuder på en ovisad bild från mexico:

Jag ligger och slappar i en hängmatta i skuggan i en park som heter Xel-Ha. En helt fantastisk underbar spenderades där med trevliga vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0