Vilken dag!

Idag är det dag tre på helfart, har varit lite jobbigt. Har liksom känt att mitt huvud inte varit med till hundra procent.

Men dagen började med att jag åkte till mammas jobb och pratade sommarjobb, får se om det blir nått.
Sen åkte jag till stället där jag jobbar nu, och jobbade 3 timmar.

Sen blev det att åka hem, värma upp mig, ( blir ruskigt kall av att bara dricka pulvershakes) vilade lite också och sen va det äntligen dags!

På med ridkläderna som jag naturligtvis la fram igår kväll. Och sen dags att bege sig ut till Kråkrisets Islandshästar. Ett mysigt litet ställe som ligger väldigt nära här och har bra priser och otroligt snälla hästar.

Bjuder på en bild på mig och hästen Loppan:


Och sen en liten bild på hennes fina träns, det var ju turkosa stenar på det:

Så fint!


Idag fick jag först rida i paddocken i ca 40 min sen ut i skogen en stund, så det blev en timme nästan lite drygt allt som allt, detta kostade bara 300kr!!! Helt klart värt pengarna.
Anledningen till att jag valde att rida idag var att idag var jag ju (nästan) ledig från jobbet och jag har ju gått ner 10kg ( och lite till) Så detta var min belöning!
Det passade ju perfekt eftersom att jag inte kan rida på sommarhalvåret, då jag är så himla allergisk, men idag var det jätte bra väder, små duggade lite men det gjorde ju att det inte dammade så mkt när vi var i paddocken.


Kom på att detta kanske inte var nått intressant inlägg men ni får hålla tillgodo med det ändå, för detta är allt jag kommer säga idag, för nu ska jag diska lite glas, det är ju den enda disk som blir när man inte äter, och sen tänker jag krypa ner i sängen, och vakna utvilad imorgon, börjar jobba vid sju nämligen.

Ha det gött, så hörs vi en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Vad fina ni är, du o Loppan! Tänkte också bege mig till Kråkriset när jag är klar med Xtra. Kanske får jag med mig pappa????

2011-03-30 @ 08:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0