11 maj, långpromenad =)

Hej hej på er!
Igår frågade robban om jag ville med på en promenad som idag, och de var jag ju på, självklart!=)

Men vi ställde ingen väckarklocka utan gick upp när vi vaknade, vilket var vid tolv ;)
Sov ca 10 timmar, opps.

Sen började vi promenaden, jag kommer bara visa en massa bilder från den men inte skriva så mkt till dem för jag vet knappt vad de är jag tagit kort på ;)

Så håll tillgodo! Här kommer de:


Här kommer vi ner till stranden och gick åt höger.

Mötte lite båtar som låg förtöjda på stranden, blev enhinderbana att ta sig över repen ;) men jag snubblade inte =)

Mitt på straden hade de planerat en massa palmer, bakom palmerna ligger nått stort all inclusive hotell. Det fanns gott om dem längs med stranden där vi gick, de var hur stora som helst!


Mötte lite fåglar som hade middags möte


Det blåste rätt så bra idag, men de var endå folk uppe i luften och roade sig, och en hel del kite sailing också eller hur de stavads när men suftar med en stor drake typ.


Sen kom vi till denna skylten där vi vek av från stranden och gick igenom ett hotell, där hade robban tydligen studerat eller va det var.

De höll spanska lektioner på hotellet.


Fanns en hel del påfåglar där, som skrek och hade sig, men de är otroligt vackra att se på! Finns också apor där enligt robban men jag såg inga :(


Hotellet som vi gick igenom


Efter ca 15 min promenad från de där hotellet låg ett starbucks! =) Köpte mig min vanliga mocha frappucino och satte oss och vilade lite medans jag drack den.

Nästan uppdrucken, kan tala om att de aldrig smakat så bra som de gjorde just då, efter nästan en och en halv timmes promenad längs stranden =)


Vet ni vad jag tänkte på när jag såg dessa blad, jo djungelboken, de ser ut som de där bladen som apan har och fläktar loui med ;)

Strax jämte möttes jag av denna vackra busken!


Vägen vi gick jämte vad jätte fin, och hade helt underbara vägskyltar, och det var där de flesta all inclusive hotellen låg, och det visade sig vara vägspärr för att få komma in där.

Hittade ett mindre fint träd också, såg lite skräckinjagande ut ;)


Vi gick även förbi en park som såg helt underbar ut med vattenfall och en massa fåglar i, ska nog dit en dag och vandra igenom den.

Detta är vad vi har hunnit med än så länge, helt slut efter promenaden ;)

Igår träffade jag förresten två norska tjejer som bott här i typ lite mer än en månad, de tyckte vi skulle ut tillsammans nån kväll innan de åker hem  om typ en vecka, så de la till mig på fb och sen får vi se vad som händer. =)

Ha det så bra nu ska jag vila lite ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Åhh vad fina bilder! Ser så varmt o härligt ut! Vad kul att du fick se dig om lite o att du hittade ett Starbucks! ;) När helgen blir kall (vilket den ska bli) kan jag gå in här o få lite värmande bilder till livs.

Kramisar

M

2011-05-12 @ 07:02:38
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0