5 maj, redo!

Hejhej allihopa,
idag blev de en stund på stranden, bättrade på det som redan var bränt, för inte ska brännan få hinna lägga sig inte ;)
Så nu är jag ännu rödare än innan, men men trevligt hade vi iallafall.

Efter ett tag kände jag att det räckte för mig och min kropp att vara i solen, så jag gick hem och lämnade robban och hans kompis kvar på stranden och solen.

Började gå hemåt, och ganska fort gick jag ju förbi en starbucks, kunde inte låta bli att stanna till och beställa mig en mochafrappucino, tog en tall, som är den minsta, och betalade, och sen när jag får den ser jag att den är lite större än väntat och fylld till brädden, han sa att han råkade göra lite större ;) inte för att de gjorde mig nått.
Så med en kall dricka i handen begav jag mig på färden hemåt, va lite spännande och se om jag hittade, för ni som känner mig vet att jag inte har de bästa lokalsinnet i världen.

Men det gick jätte bra att ta sig hem, även om de var frestande att ta en taxi från början, för när jag kom upp från stranden stod de en hel rad med taxibilar där, men då såg jag starbucks och med en dricka i handen skulle jag bannemej gå hem!

Faktiskt stolt över mig själv att jag hittade hem.

Sen idag när jag har varit ute och gått har jag kollat efter nagelsalonger, och hittade två men då jag gick förbi dem så hade de stängt, men nu ikväll hade de öppet så jag smet in och frågade om de gjorde nagelförlängning och med vilket material.
De gjorde akrylförlängning för 250pesos, vilket motsvarar ca 140kr!!! Snacka om billigt!!
Så det ska jag gå och göra imorgon tänkte jag.

Just nu ska jag göra mig iordning för en kväll på stan med robbans kompis, då han ska till en annan kompis och snacka lite så bjöd hans tjejkompis med mig ut ikväll, så snällt av henne. Träffade henne när hon var här för att låna internet, väldigt trevlig tjej.
Ska ta med kameran ikväll men har ingen aning om jag kommer ta några kort men det är sånt som märks, brukar nämligen bli så att när jag inte har med kameran det är då jag vill ta kort och när jag har med den så glömer jag helt bort de.

Nu ska jag göra mig iordning, funderar på om det är nån ide att försöka platta håret, men ska testa iallafall så får vi se hur länge de håller, haha.

Ha de så gött!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Hoppas att du hade roligt! För du läser ju inte detta inlägget förrän dagen efter! Billigt att fixa naglar så det hoppas jag att du gör. Det är SÅ roligt att läsa vad du hittar på. Skönt att höra att du t o m hittar nu hihihihi. Mmmmmm Starbucks....... Suck, de lär aldrig någonsin komma till Växjö.....

Kram på dig gumman.

2011-05-06 @ 08:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0