fin fina naglar!

Hej igen, nu har jag varit och gjort mina fin nagelextantions!
kommer att ta nån dag att vänja sig med de är det värt!

Tog inga bilder igår, men jag tog nånhär om dagen som jag tänkte visa istället.

Här är min fina bränna på händerna ;)

Men idag är den mkt bättre, tack vare min nya bästa vän after sun ;)

Måste ju lägga upp två bilder på mina fina naglar också =)




Är jätte nöjd med dem! Kostade bara 250pesos ca 140kr! Är ingeting för ett par naglar.

Hon satte först på tippar, de som är vitt, och sen efter mkt filande och grejande så la om på en massa akryl, och sen filade lite till, och lite till,  och sen avslutade hon med ett lager gel ovan på.
Det enda jag kan säga nått negativt om fast som egentligen inte är de, var att de blev väldigt tjocka, men det visste jag ju redan innan så det var ju inget negativt på så sätt.

Får se vad jag ska hitta på nu, kanske upp och lägga mig på taket och sola lite? ;)

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Vad bra att din bränna gått ner. Här jobbar jag för fullt för att få någon. Just nu är det lördag kl 14.50 här hemma och jag funderar starkt på en dusch för att få av all kletig olja på kroppen. Min blogg uppdaterar jag så du får se Anna och kosläppet!

Dina naglar blev ju jättefina. Klart de måste vara tjocka annars håller det ju inte! Ska bli spännande att se hur länge de varar.



Kram Mamma

2011-05-07 @ 14:52:21
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0