Varför?! Saknar honom så!!!!

Min älskade lilla katt blev överkörd igår!!! Han som aldrig gått över vägen innan under dom två åren han har bott hos oss.
Här är absolut sista bilden som togs på honom, tog den kvart över ett igår!:
image4




Här kommer ytterligare ett par bilder på gullgrisen!!
image5


image6
en suddig liten gose-tass.

image7
en trött kisse efter en lång dag på landet.



Det kommer att ta tid innan det går att förstå att han inte kommer varje gång jag går ut till min bil för att gå till skolan, eller kommer när jag sitter ute på altanen och solar.

Men en tröst i det hela är att han fick äta köttfärs innan han gick bort från oss, och att han dog snabbt så han slapp lida.

JULLE, ALLTID I MITT HJÄRTA!!!!!! R.I.P 2008-04-20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0