Snart så!

Det var påtok för länge sen jag skrev här men nu ska det verkligen bli ändring på det när jag åker till Kreta.
Ska skriva här vad jag hittar på för skoj där nere och kanske göra en och en annan person avundsjuka på hur varmt och fint väder det är där nere. hehe

Åker nu på torsdag, är så mycket som måste fixas innan jag åker. Det jobbigaste kommer bli att packa, det känns ju alltid som om jag har glömt hälften. Men mamma får hjälpa mig så kanske det går bättre. Annars får jag väl köpa det som fattas på plats där nere.

För er som inte vet ska jag gå en bartenderkurs där nere. Sen kommer jag kanske att jobba kvar där nere tills det börjar bli dags att åka hem för säsongen.

Men nu ska jag göra mig iordning för att åka och äta lite god mat med mamma.

Men först måste jag bara säga att de nya katterna jag skrev om är helt en


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0