Sol, va härligt!

Ja det verkar som om solen har kommit tillbaka till växjö, eller iallafall ett tag.
Passade på att tillbringa dagen ute i solen och bara ha det gött, tills jag blev tvungen att ta mig in och börja på med mitt rum igen.
Oavsett vad jag gör där inne när det gäller rensning och packning känns det som att jag inte kommer nånstanns.

Hämta bror på stationen idag vid nio, handlade lite mat, och åkte hem och kollade på film.

Under filmen kom jag på att jag hade solsängen ute, mormor och morfars gamla..
Sa till min bror att jag skulle ta in den ifalll det kommer regn. Då kläcker han ur sig att det regnar redan. Hrmmm!

Så ut i regnet sprang jag för att dra in den under tak, tur i oturen så blev bara fotänden blöt eftersom att den stod rätt nära altandörren. Men men blöt blev den ju. Hoppas den torkar. Och att det blir sol imorgon så jag kan låta sängen stå i solen och torka.

Aja det var väl allt jag hade att säga ikväll, ska gå och lägga mig och läsa lite nu och sen sova.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0