Wow! Va skoj!

Idag har vi haft en väldigt lärorik föreläsning i studieteknik, lärde mig massor av smarta saker.

Sen lånade jag ut min cykel till Jana, en klasskompis, så jag gick en promenad i det underbara vädret och handlade lite så jag kan göra en god sås till kycklingen nu.

Sen har jag min första tvätt tid idag! Och det är nu Wow:et kommer in. Vi har ett torkskåp så nu har mina jeans torkat på 30 minuter!!!! Snacka om lyx! Det var jag inte van vid annars, det brukar ta flera timmar innan dom torkar.

Men nu har jag mat på spisen som ska tas omhand, och sen ska jag springa ner och ta upp tvätten och sen iväg och grilla marshmallows med klassen.

Igår var en trevlig kväll med skräckfilm och spel med ett gäng i klassen hemma hos mikael.

Nu är det bäst jag går till spisen och räddar kycklingen..

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Vad skoj att det funkade att tvätta. Ledsen att jag störde dig under filmkvällen igår.



Puss

M

2009-08-21 @ 08:44:29
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0