Hmmm.

Ja, då var jag hemma i Sverige igen. Känns sorligt men det är nog det bästa.

Nu till den stora frågan vad jag ska göra istället.
Jag har planer på att åka ner till Kreta och jobba lite. Längtar tillbaka dit så att jag håller på att bli tokig! Kanske får med mig en kompis ner också, vilket ska bli jätte kul om det blir av!

Annars har jag skrivit in mig på arbetsförmedlingen som arbetssökande. Ska söka sommarvikariat inom primärvården.
För min sista praktik jag gjorde när jag gick i gymnasiet bevisade för mig att äldreboende verkligen inte är min grej, men att ett jobb på en vårdcentral passar mig som handen i hansken! Så nu ska jag söka jobb där och hoppas att jag får det (om det inte blir nått med Kreta). Jag ska söka till det stället jag var och gjorde min praktik också för där vet jag ju redan lite om rutiner och vart allt finns, vilket underlättar för alla.

Men just nu sitter jag faktiskt och jobbar. Sitter i en växel och det ringer inte så mycket så jag tänkte jag kunde uppdatera bloggen istället. Men detta är mest bara ett tidsfördriv inget jag skulle kunna tänka mig att jobba med heltid.

Jaha vad kan jag mer säga, jo det är svinkallt här ju!!!!!! Jag fryser ju nästan till is så fort jag går ut :( tycker verkligen inte om det alls. En resa till värmen skulle verkligen inte sitta fel, men tyvärr finns inga pengar till det... Jag kan ju alltid hoppas att jag vinner en miljon eller något utan att ens spela, det kanske skulle funka?

Hoppsan detta blev ett långt inlägg om absolut inget alls, hehe. Får se om jag kommer på nått vettigt att skriva en annan gång.

Ha det bra och försök hålla er varma i detta kalla väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0