TRÄNINGSVÄRK!

Ja det är väl allt jag har att säga idag. För igår var jag på Idrottskliniken och började på gymmet. Fast eftersom att jag är helt vilse i ett gym så skaffade jag mig en personlig tränare igår! Och snacka om smart gjort. Han gjorde upp ett träningsprogram som var anpassat efter mig och min förmåga.
Så resultatet av det är att idag har jag sån träningsvärk i mina lår att jag inte kan gå. Känns lite lagom skönt i armar och mage också, vilket det ska göra men benen är outhärdliga. Det är ingen vacker syn att se mig gå upp och ner för trappor eller sätta mig i bilen. Fast enligt mamma är det en rätt rolig syn för hon skrattade gott åt mig.

Men imorgon är planen att försöka gå dit igen till gymmet och köra lite kondition, för styrka låter jag nog bli imorgon.

Nu slutar jag snart jobba, har jobbat sen sju. Så nu ska jag börja stappla runt och göra iordning.

Ha det så bra ni kan och halka inte ute i slasket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0