Den dagliga uppdateringen...

Idag har jag sovit mest, det blev en sen natt igår..
Men idag efter min lunch lyxade jag till min tillvaro med en efterrätt.
Igår köpte jag en väldigt god paj på broqvist konditori. Citron paj.
Till det gjorde jag klappekräm, vilket är två dl vispad grädde, som blandas med en äggula och två msk floursocker. Det blir mums mums.


Mumsig!!!


Nu ikväll gav jag min bror förslag  på kvällsmat, bacon och äggröra eftersom att vi har alla saker till det hemma, men det ville han  inte ha. Vilket resulterade i att jag fick åka till affären och handla annan kvällmat.

Det blev hemmagjorda hamburgare och sen köpte jag lite läsk och frukt, det gick på 350kr! Men det blev väldigt goda hamburgare.

Nu har jag dammsugit och torkat alla bänkar.

Ha det bra!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0