Godmorgon, godmorgon!

Nu är klockan ca kvart över åtta och jag har varit uppe sen 06.20.
Då gjorde jag mig två mackor och åt dom innan jag skulle köra min bror till hans sommar jobb.
Och eftersom att det var så fint härligt väder idag passade jag på att stanna till vid växjösjön och promenera runt den.
Hade faktiskt stegräknaren på mig och här är resultaten:
Steg: 6477
Km: 5.671
Cals: 243


Promenaden tog nästan en timme exakt och på vägen hem körde jag runt Hennings konditori i hopp om att dom hade något Danskt rågbröd kvar.


JA! Dom hade det!!

Väl hemma var jag i stor behov av en dusch, kan tala om att det var varmt ute fast klockan bara var sju när jag gick runt sjön.

Men nu blir det dags för en macka till ( det danska rågbrödet såklart!)
Ha det gött!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad du var duktigt! Åhhh Danskt Rågbröd....det längtar jag efter!

pappa tog trädet bra om du fattar vad jag menar.

KRam

M

2009-07-18 @ 14:14:03
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0