Tårta a la fusk.

Just nu sitter jag och äter marängtårta. Det blev nämligen en marängbotten över när min kompis gjorde tårta till mig när jag fyllde år och den delade vi upp i bitar och förvarade i en plastburk.

Så nu blev jag sugen på sån tårta igen, och kom på att dom där bitarna fanns i skåpet =)

Lite vaniljkräm blandat med blåbärssylt emellan. Det är så gott.
Men jag orkade inte krångla med att lägga grädde ovan på och strössel och banan. Lathet ni vet.

Tyvärr hittar jag ingen bild på hur tårtan ska se ut men men, ni får gissa helt enkelt.

Idag har jag och min bror varit och storhandlat. Det gick väl sådär. Min bror är inte så entusiastisk när det gäller att handla och framför allt inte mat.

Men men nu är det dags för mig att ta itu med disken och göra min brors lunchlåda tills imorgon för det glömde han helt innan han åkte till en kompis.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0