Uppdaterings dags!

Nu har det gått ett par dagar sen senaste inlägget, men jag har haft gilltliga skäl. Jag har varit förkyld.
Men nu tänkte jag uppdatera med lite bilder på katterna, mest bilder på Nalleman.


Nalleman letar efter något, undra vad det kan vara?


Jo han letade upp en mynta-råtta, och den hade han  kul med i 20 minuter.



Min bror fick en ny dator i veckan, och lådan som datorn kom i tyckte nalleman om. Kan tillägga att det är en kartong till en bärbardator, så den är inte stor men han lyckades klämma ner sig iallafall.


Katterna har fått in en trädgren i kattgården och här inspekteras den av Nalleman och Valentin. Beklagar bildkvaliten, men jag har tagit dom med mobilen genom ett fönster.


Nalleman var först att klättra på den.


Valentin var lite avvaktande och kollade vad hans bror gjorde. Men sen klättrade även han upp.


Idag efter det att jag hade kört min bror till Anderstorp så passade jag på att gå ut och gå med Nalleman runt kvateret, vilket han tyckte va skoj! Men när vi kom bort till lekplatsen såg han en annan katt. Åh va söt hon va, hon såg ut som Julle gjorde. Stog och pratade med ägarna till katten och dom hade visst sett Nalleman på promenad förut.
Så nu saknar jag Julle väldigt mycket så det är bäst att lägga upp en bild på herrn!


Men nu ska jag gå och gosa med mina herrar och Tösen så kanske lite av saknaden går över.
Imorgon ska dom badas, få se om jag får hjälp eller inte.

Kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Mia

Så bra det blev med trädet till herrarna!

Passa dig när du är ute med Nalleman så han inte smiter som han gjort i trädgården, det blir inte roligt då.

Vad har ni gjort med resten av trädet? Vore bra om det kunde gå upp på höjden för alla kissarna gillar att ligga högt. MEn det är ju något vi kan ordna när vi kommer hem, bara materialet finns.

Kram

M & P

2009-07-25 @ 05:42:00
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0