Home,sweet,home!!!

Igår var jag på Svenska rese och turist galan på oscarsteatern i Stockholm. Det var väldigt intressant och kul att träffa folk ur branschen.
Men jag var inte med på efterminglet utan jag tog tåget kl 17.40 från centralstationen.


Och vipps så var jag hemma i växjö vid nio tiden!!

Så idag har jag varit hos frisören, lika bra att passa på när jag är hemma för hon jag går till vet hur mitt hår fungerar.
Denna gången visste jag inte riktigt hur jag ville färga/tona det, så jag sa till henne: Vilken färg ska vara rött, men det vet jag ju att du inte vill ha så jag ska kolla upp lite andra fina färger till dig.
Så gick hon iväg och kom tillbaka en minut senare.

Nu mera är jag rätt korthårig, längsta längderna går till axlarna, och mörkbrunt/kastanj med ljusare slingor i.
Är jätte nöjd!! Det blev jätte snyggt. Har inte kunnat ta ett bra kort men det ska jag nog lyckas med under morgondagen.


Nu är det dags för mig att återgå till att umgås med familjen och sen äta lite mat.

Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0