Denna veckan avklarad, med jobb och karl-oskardagar.

Ja då vad denna veckan slut. Detta har varit en vecka med överraskningar.
1) Jag hade ingen aning om att det var karl-oskardagar eller rix fm festival i stan. Det fick jag reda på i måndags av en kompis som hade ordnat en liten fest i fredags.

2) Jag skulle sitta brevid på jobbet och lära mig det i fredags, men det blev sen ändrat till onsdagen för att jag behövdes jobbandes på torsdagen. Men så blev det inte alls, utan det blev jobb från tisdagen direkt istället, fast mamma var med och svarade på eventuella frågor.


Det var väl överraskningarna.
Men förra veckan blev det en ännu större överraskning, jag fick ett sms på morgonen av mamma att kolla min mail. I mailet fanns en länk till blocket där det fanns en tv-hylla för bara 500kr!!
Hörde av mig till säljaren redan samma dag och dagen efter hämtade vi upp den, fast pappa och A fick stå för bärningen då jag hoppade på kryckor för mitt knä..

Här är reslutatet:

Jag fick finbesök när tv-hyllan skulle upp, han fanns sig snabbt tillrätta i min soffa.



Pappa och mamma hjälpte mig att montera ihop den, här sitter pappa och pusslar ihop min tv och dvd.


Här är reslutatet!! riktigt nöjd med den, och för bara 500kr! Det är ju som hittat, sen har förra ägaren dessutom byggt in en lampa i vitrinskåpet så det lyser fint där inne.


På festen som var i fredags hittade jag vacka Gizmo, han är så fin och snäll, plus att jag fick gosa hans mage nästen hur mycket jag ville =)


Skrållan! Hon är så vacker, ska eventuellt hjälpa S med att ställa ut henne.


Några av deltagarna, musik håller på att fixas borta i hörnan.

I lördags tog jag och mamma bussen ner till stan, där köpte jag mig en ursnygg duschmössa, haha.

Idag köpte jag mig även badsalt, så nu ska jag nog snart gå och ta mig en bubbelbad.


Kan för övrigt berätta attt jag har börjat på något som heter extravaganza, så nu blir det lite annan sammansättning av maten och träning, så får vi se vad som sker.


Ha det bra, nu ska jag se färdigt en film jag lånade av en kompis igår, sen ska jag ska "hitta nemo" men jag vet inte om jag ska se den innan badet, blir nog bättre efter, eftersom att jag inte är så förtjust i hajar eller fiskar egentligen.

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0